...Loading

مرا هیچ کس نشناخته...خودم هم خودم را نشناخته ام:)

راستی..لذت تنها بودن را چشیده ای؟

 

راستی لذت تنها بودن را چشیده ای؟ قدم زدنِ تنها ، دراز کشیدنِ تنها توی آفتاب؟

چه لذت بزرگی است برای یک موجود عذاب کشیده ، برای قلب و سر! منظورم را میفهمی؟

آیا تا به حال مسافت زیادی را تنها قدم زده ای؟

قابلیت لذت بردن از آن ، دلالت بر مقدارِ زیادی فلاکت گذشته و نیز لذت های گذشته دارد.

وقتی پسربچه بودم خیلی تنها می ماندم؛ اما آنها بیشتر به زور شرایط بود نه به انتخاب خودم؛

اما حالا، با شتاب به طرف تنهایی میروم، 

همانطور که روخانه ها با شتاب به طرف دریا سرازیر میشوند.

 

فرانتس کافکا.نامه به فلیسه

 

فرانتس کافکا یکی از بزرگترین نویسنده های آلمانی بوده. تو سال 1883 به دنیا میاد و سال 1912 با فلیسس آشنا میشه. فاصله 350 کیلومتر زادگاهشون ازهم باعث میشه کافکا از نوشتن برای نشون دادن عشقش به فلیسه کمک بگیره.نامه هایی پر از شور و عشق و اضطراب که هر روز و حتی گاها دو یا سه بار در روز فرستاده میشدند.نامه به فلیسه کتابیه شامل بعضی از نامه های کافکا به فلیسه طی سالهای 1912 تا 1917. اگر دوست داشتید مطالعه کنید :)

 

بنظرم گاهی تنهایی واقعا حال خوب کنه. ذهن آدم آروم میشه . اما برای همیشه؟ حقیقتا ترسناک بنظر میاد.

 


پ.ن : سلام از یکی که تا حالا پنجاه بارسنجش رو رفرش کرده. استرس ندارم فقط کنجکاوم.نتیجه نهایی رو حتما میام میگم:)

پ.ن 2: عکس مربوط به انیمه« سرویس تحویل کی کی » میباشد:) وایب ساده و حال خوب کنی داشت. من دوسش داشتم.

 

گلی
گلی چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza ۱۲ مرداد ۰۱، ۱۲:۱۹
    سلام. سلام.سلام
    نامه کافکا خیلی قشنگ بود،باید بخوانمش،اون انیمه رو خیلی دوست دارم
    میخوان یکم مردم سرگرم شن،مگه بده دیر نتیجه رو میدن؟!😂
  • گلی
    گلی ۱۳ مرداد ۰۱، ۱۰:۲۴
    همیشه نامه های عاشقا قشنگ میشن. دیگه اگه مثل کافکا دستی به قلم داشته باشن هم که جای خود. همین آیدا و شاملوی خودمون هم بی‌نظیر بودند
    منم واقعا دوسش دارم:)
    میخواستن عذاب بدن عذااب😂
  • soofi ae
    soofi ae ۱۶ مرداد ۰۱، ۱۷:۴۶
    همونطور که نوشتی
    اصلا یه فضای تنهایی نیازه برای همه‌مون.
  • گلی
    گلی ۱۷ مرداد ۰۱، ۰۸:۱۱
    آره واقعا. بعضی اوقات بیرون رفتن و تو جمع بودن نه تنها آرومت نمیکنه بلکه ممکنه نگران ترت کنه. فقط باید با خودت خلوت کنی و خودت به داد دلت برسی
  • حورا ‌ء
    حورا ‌ء ۲ شهریور ۰۱، ۲۰:۴۱
    سلااام
    یه سوال در مورد بینهایت دارم
    اگه من تو این دوره هیچ جایزه ای انتخاب نکنم امتیازم برای دوره بعد پاک میشه؟
  • گلی
    گلی ۱۱ شهریور ۰۱، ۱۴:۲۱
    سلاااام
    ببخشید دیر جوابت رو میدم مدتی نبودم
    آره فکر کنم پاک میشه💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">