...Loading

مرا هیچ کس نشناخته...خودم هم خودم را نشناخته ام:)

نمی‌دونم...فقط شب خیلی غم انگیزیه...

سلام ...بعد از بیشتر از دوماه...

فقط اومدم بگم امشب خیلی شب دردناکیه...مزخرف ترین شب زندگیم توی هشت ماه گذشته است... به دعاتون برای صبوری خودم و یه دوست شدیدا نیازمندم...

همین..

گلی
گلی چهارشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ب.ظ
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌
    ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌ ۳ آذر ۰۱، ۰۰:۱۱
    آره.. غمش زیاده..
    بغل از راه دور برات🫂
  • گلی
    گلی ۳ آذر ۰۱، ۰۲:۰۹
    :(..
    یه بغل گرم برات💚
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 ۳ آذر ۰۱، ۱۳:۴۷
    این شبا هم صبح میشن، لطفا دووم بیار :")
  • گلی
    گلی ۳ آذر ۰۱، ۱۵:۱۵
    صبح شد:) ولی چه شبی بود...چه صبحی شد...
  • یاسمن گلی:)
    یاسمن گلی:) ۳ آذر ۰۱، ۱۴:۳۹
    خدا پشت و پناهت باشه
  • گلی
    گلی ۳ آذر ۰۱، ۱۵:۱۶
    ممنون گلی عزیزم واقعا به حس کردن حضورش نیاز دارم
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza ۳ آذر ۰۱، ۱۶:۴۱
    سلام. سلام.سلام
    خوب هستین الآن؟ امیدوارم خوب باشید😇
  • گلی
    گلی ۳ آذر ۰۱، ۱۸:۵۳
    سلام سلام
    راستش نه...از حجم استرس و نگرانی دارم میمیرم...از اون درداست که فقط گذر زمان درستش می‌کنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">