...Loading

مرا هیچ کس نشناخته...خودم هم خودم را نشناخته ام:)

همینطوری یهویی...

 

و اِذا سَألکَ عِبادی عَنِّی فَانّی قَریبُ 

و هنگامی که بندگان من از تو درباره من 

سوال کنند (بگو:)من نزدیکم...

 

 

​​​​

گلی
گلی دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) ۹ خرداد ۰۲، ۱۲:۰۲
    خدایا حواست بهمون باشه :)
  • گلی
    گلی ۹ خرداد ۰۲، ۱۲:۲۶
    تنها کسی که همیشه حواسش هست:)
  • امیر.ر. چقامیرزا
    امیر.ر. چقامیرزا ۱۰ خرداد ۰۲، ۱۶:۱۹
    سلام.سلام.سلام
    چه خوب که گذاشتینش، به قول سهراب: و خدایی که در این نزدیکیست
  • گلی
    گلی ۱۰ خرداد ۰۲، ۱۸:۴۳
    سلام سلام
    شما تکمیلش کردید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">